نوشته شده توسط : coinextend

با این حال، ممکن است تا سال 2020 یا فراتر از آن، خریداران برای خرید لباس زیر Klum با برچسب TPay اقدام کنند. (ما برای نظر دادن به NAKD رسیده ایم و اگر ما بخوانیم، به روز رسانی می شود.)

سخنگوی سرمایه گذاری راه اندازی شده در این شرکت لباس زیر، Capo اضافه کرد:

"آنها [NAKD] نیز ذکر کرده اند که علاقه مند به همکاری با شرکت بلوچین برای تدارکات هستند. ما به آنها علاقه مند هستیم تا پلت فرم خدمات تجاری TokenPay را قبول کنیم تا آنها بتوانند در تمامی مارک هایشان رمزنگاری کنند. "

این سرویس های تجاری می تواند با استفاده از TokenPay بومی، TPAY، خریداری های غیرقانونی را انجام دهد، زیرا سکه با استفاده از شبکه Tor به منظور مخفی کردن آدرس های IP کاربران استفاده می شود. بر خلاف بسیاری از دارایی های استفاده شده در فروش نشانه 2017، TPAY مبتنی بر ethereum نیست. Capo گفت که 32،000 نفر در سال 2017 با خرید TPAY با بیت کوین شرکت کردند.

معاملات سهام
در مصاحبه ای، Capo جزئیات بیشتری در مورد اینکه چگونه TokenPay درآمد فروش خود را تا کنون صرف کرده است - از جمله تقریبا 4 میلیون دلار صرف سرمایه گذاری در WEG بانک AG آلمان در اواسط سال 2018. در توافق اولیه در توییتر، 9.9 درصد سهم سهام در بانک به بنیاد Litecoin اهدا شد، در حالی که TokenPay همان مقدار سرمایه را برای خود حفظ کرد.

اگر چه هیچ تعهدی رسمی برای ادغام خدمات TPAY یا TokenPay تجارتی وجود ندارد، Capo امیدوار است سرمایه گذاری در شرکت هایی مانند گروه برند برند و WEG Bank AG در نهایت هر دو مورد استفاده TPAY و زیرساخت را برای تصویب این نشانه تسهیل کند.

کاپو گفت: "ما در تلاش هستیم که هر زاویه ای را ممکن بسازیم زیرا ما متوجه هستیم که فرصت های زیادی در این صنعت وجود دارد." "هنگامی که شما شروع به استفاده از آن کنید [TPAY]، ما می توانیم به شما فرصتی برای کار با بانک آلمانی بپردازیم، حساب خود را در آنجا باز کنید و اگر شما انتخاب کنید، فیات را تبدیل کنید."

سایر کالاها با درآمد فروش نشانه گذاری شامل 10 درصد سهام در صندوق سرمایهگذاری مشترک حریم خصوصی سکه TokenSussie، مجموعه ای از نام دامنه وابسته به رمزنگاری و مقدار غیرقابل تشخیص سهام در شرکت Blockchize آمریکای لاتین است که در حال حاضر در حال کار بر روی یک مبادله غیر متمرکز

علاوه بر این، Capo گفت که TokenPay نیز بیش از 50،000 دلار برای لیست تبادلات سنتی پرداخت کرده است و 2،5 میلیون دلار ارزش رمزنگاری را به انجمن Verge (XVG) اهدا کرده است تا سبب جذب سایت  سرگرمی بزرگسالان برای پذیرش اشتراک های پورنو شود. این استراتژی بازاریابی بسیار شبیه اهدای سرمایه بانک به بنیاد لایت کوین است. این راهبرد بازاریابی را از طریق جوامع مجاور مخفی که می توانند در عوض TPAY را تبلیغ کنند، گسترش می دهند.

به طور خلاصه، طی 15 ماه گذشته، راهاندازی بیش از نیمی از ارزش فیات فروش نشانه آن را صرف کرده است. طبق گفته Capo، راه اندازی حدود 10 درصد از بیتکوین خود را در یک خزانه داری بلند مدت حفظ کرده و 1.5 میلیون دلار هزینه های عملیاتی مانند حقوق و دستمزد پرداخت کرده است.

کاپو گفت: "ما بسیاری از زیرساخت ها و همچنین بسیاری از معاملات را ساخته ایم." "پرتاب کردن مواد پیشرفته در زمینه تکنولوژی زمان زیادی نیاز دارد. بنابراین اکنون شروع به دیدن بعضی محصولات از مزایای استفاده از معاملات می کنیم که قبلا انجام داده ایم. "



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : coinextend

اخبار
سازمان دیده بان مالی سوئیس متوجه شده است که Envion AG، شرکت معدنکاری کریپتوکارنسی، که میلیونها دلار از طریق ارائه سکه اول آی سی او (ICO) را به فروش گذاشت، فروش غیرقانونی و "قوانین جدی" را نقض کرد.

اداره نظارت بر بازار مالی کشور (FINMA) روز چهارشنبه اعلام کرد که Envion به طور غیرقانونی از حدود 37،000 سرمایه گذار عمومی از طریق توکن خود در اوایل سال 2018، 90 میلیون فرانک (90.33 میلیون دلار) دریافت کرده است.

FINMA در ماه ژوئیه 2018 برای بررسی قوانین بازار مالی اقدام به بررسی Envion کرد. در بیانیه روز چهارشنبه، تنظیم کننده نتیجه گرفت که Envion این پیشنهاد را بدون مجوز بانکی لازم انجام می دهد.

شرکت Envion EVN را برای سرمایه گذاران که پرداخت دلار آمریکا و اوراق قرضه مانند بیتکوین bitcoin و اتریوم را انجام داد، صادر کرد و پس از 30 سال، ادعای بازپرداخت آن را داد.

این پذیرش سپرده های عمومی و ترتیبات "مانند اوراق قرضه" تحت قانون بانکداری کشور قرار دارد و بنابر این، به موجب نظرسنجی، به مجوز بانکداری نیاز است.

FINMA اضافه کرد که شرایطی که Envion صدور آن را صادر کرد برای همه سرمایه گذاران برابر نبود. پروانه اش همچنین حداقل الزامات قانونی را رعایت نکرد و یک واحد ممیزی داخلی به عنوان قانون الزامی تنظیم نشد.

ماه مه گذشته گزارش شده است که مدیر عامل شرکت Matthias Woestmann ادعا کرده است که بنیانگذاران نشانه های EVN اضافی را به عنوان بخشی از پول جذب کرده اند. بنیانگذاران مخالف دعوت کردند که وستمن کنترل شرکت را دستگیر کرده و قرارداد وی را نقض کرده است.

Envion مجبور شده است که دادگاه Cantonal Cug Zug را بررسی کند که "کمبودهای سازمانی" را پیدا کرده است. FINMA گفت که در نتیجه نتیجه اقدامات نظارتی در برابر شرکت نخواهد بود.

هنوز معلوم نیست که آیا و چگونه سرمایه گذاران در پروژه ممکن است بتوانند پولشان را ادعا کنند. FINMA نشان داد که قادر به ارائه اطلاعات در مورد وضعیت مالی Envion نیست، زیرا دادرسی ورشکستگی توسط دفتر ورشکستگی Zug کنترل می شود.

FINMA گفت که همچنان به اقدام علیه غیر قانونی ICOs ادامه می دهد که "نقض یا نقض قانون نظارتی" است.

ref : https://www.coindesk.com/swiss-watchdog-rules-crypto-miners-ico-seriously-violated-laws



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1398 | نظرات ()